خدمات سیار

نصاب پمپ آب در صادقیه

نصاب پمپ آب در صادقیه

نصاب پمپ آب در صادقیه

خدمات نصب و تعمیر پمپ آب در غرب تهران با روبی پمپ حد اقل هزینه ها را دارد . صادقیه نام محله ای در غرب تهران میباشد این محله قبل از انقلاب اسلامی به آریاشهر شهرت داشت از محله های صادقیه میتوان به صادقیه شمالی , ارمکان و بلوار فردوس اشاره کرد از منطقه صادقیه بخشی در منطقه 2 و بخشی دیگر در منطقه 5 قرار دارد بافت این منطقه نوساز و از مناطق تقریبا مرفع تهران میباشد منطقه صادقیه از سمت شرق به ستارخان , از سمت غرب به بلوار فردوسی , از قسمت شمالی به باغ فیض و از قسمت جنوب به آزادی و اکباتان منتهی می شود .و نیز باید گفت که این ایستگاه مترو و خط بی آر تی دارد . همراه روبی پمپ باشید با متخصصین تعمیرکار و نصاب پمپ آب در صادقیه .

نصاب پمپ  و تعمیرکار در جنوب تهران

 

خدمات پمپ در صادقیه

بدون شک روبی پمپ برای کلیه برندهای پمپ آب خانگی نصاب پمپ دارد . اما اینکه شما در کنار دریافت نصاب پمپ آب در صادقیه ممکن است نیازند کلی سرویسهای آبرسانی ساختمان داشته باشید  . نشتی لوله ها ، خرابی پمپ آب ، مشکلات کاملا تخصصی موتورخانه ، انتخاب بهترین مخزن ذخیره و خدمات نصب و تعمیر ، انتخاب مخزن تحت فشار مناسب و خدمات نصب و تعمیر و …. حتی خدمات تخصصی لوله کشی و تاسیسات در صادقیه و  کلی موارد دیگر که سیستم آبرسانی هر ساختمان نیاز دارد همگی خدمات سرویسکار سیار روبی پمپ است که در حال حاضر در خدمت شماست . حال بهتر است صادقیه را کمی بهتر بشناسیم .

  • تاریخچه صادقیه
  • چرا صادقیه برای خرید خانه در تهران مناسب است ؟
  • امکانات محله صادقیه چگونه است ؟
  • بافت محله صادقیه
  • میدان های مهم صادقیه کدامند ؟

تاریخچه صادقیه

گفته می شود که محله صادقیه در دوران ناصر الدین شاه به وجود آمده است و کماکان وسعت پیدا کرده است در ابتدا ارمکان , برق آلستوم مجتمع دادگستری و کاشانی و صادقیه یکی  بود که امروزه از هم جدا شده اند در دوره پهلوی در آریاشهر ساخت و ساز انجام گرفت و آپارتمان های شهرآرا , ویلاهای تهران ویلا ساخته شد شروعی بر ای سازه اپارتمان و ویلا در این محل بود و این منطقه کم کم گسترش یافت و باعث جذب افراد به محله صادقیه شد.

چرا صادقیه برای خرید خانه در تهران مناسب است ؟

این محله انواع امکانات مختلف را دارا میباشد مانند آپارتمان های نوساز و مدرن , خانه های ویلایی و سنتی , و میانگین قیمت خرید در این منطقه  مناسب و روبه بالا میباشد .دارای آب و هوای دلپذیر و مطلوب میباشد , امکانات تفریحی و رفاهی آن خوب است و همچنین دسترسی اسان به سایر نقاط تهران از جمله عواملی هستند که این محیط را مناسب برای خرید مسکن می کنند .

امکانات محله صادقیه چگونه است ؟

  • در فلکه دوم صادقیه مجتمع های تجاری , آموزشی و تفریحی زیادی وجود دارد
  • مهمترین مرکز خرید که گلدیس نام دارد در فلکه دوم صادقیه میباشد
  • و در نزدیکی آن نیز مرکز خرید افق , سامان وو تهرانی واقع شده است
  • بازار بزرگ ستارخان نیز دز این منطقه واقع شده است
  • همچنین پارک استقلال , پارک شهروند پارک کاج و صبا در این منطقه به وجود آمده اند .

بافت محله صادقیه

این محله هم دارای بافت نوساز و هم دارای خانه های سنتی و قدیمی از دوران پهلوی وجود دارد واز دیگر ویژگیهای آن بادی است که از سمت غرب می وزد با آب و هوای روح بخش و جانفزایش و همچنین چشم انداز خوبش باعث شده است که افراد زیادی جذب محله صادقیه شوند .

میدان های مهم صادقیه کدامند ؟

فلکه اول و فلکه دوم صادقیه از میدان های مهم در صادقیه هستند که در فلکه دوم مجتمع اموزشی و تجاری زیادی را دارا میباشد , فلکه دوم

  • از شمال به بزرگراه اشرفی اصفهانی منتهی می شود
  • از جنوب به بزرگراه جناح راه دارد
  • و از غرب به بزرگ راه آیت الله کاشانی وصل شده
  • ازقسمت شرق به ستارخان منتهی میشود

از محله های مهم در صادقیه بلوار فردوس و ارمکان نیز میباشد  و همه این محورها شامل خدمات تعمیرکار پمپ در غرب تهران توسط سرویسکار ما میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *