[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

تعمیرکار پمپ آب در پرند

09126724665

[/vc_column_text]

[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

شهرک پرند تهران

از شهرک های تازه تأسیس شده در رباط کریم پایتخت شهرک پرند تهران می باشد که از مهم ترین ویژگی های آن می توان به آب و هوای خوب و تمیز , بافتی نوساز و مدرن , قیمت مناسب بودن ملک , اشتغال آسان به دلیل وجود شهرک های صنعتی , خلوت بودن شهر و تردد آسان و دسترسی راحت به سایر نقاط شهر از طریق وسایل نقلیه عمومی و اینکه اکثر قشر ساکن در آن بازنشستگان وکارمندان هستند  اشاره نمود البته این محله مانند هر محله ای دیگر از مشکلاتی نیز برخوردار است که در ادامه بیشتر به آن اشاره می کنیم .

  • شهرک پرند تهران کجاست ؟
  • دسترسی پرند پایتخت
  • امکانات پرند
  • مشکلات محله پرند
  • بهترین منطقه پرند کجاست ؟

شهر جدید پرند کجاست ؟

شهرک پرند تهران در 30 کیلومتری آزاد راه تهران – ساوه و جنوب غربی پایتخت قرار گرفته است اما آنچه باعث سرمایه گذاری و جلب توجه افراد به این منطقه شده است نزدیک بودن حدود 35 کیلومتری آن به فرودگاه بین المللی امام خمینی  ازاد راه تهران- قم و تهران – ساوه می باشد .بخش شمالی پرند مسکونی بوده و قشر کارمند در آن ساکن اند بخش جنوبی آن صنعتی است و فرصت اشتغالزایی فوق العاده ای دارد .

دسترسی پرند از  پایتخت

از مهم ترین ویژگی های شهرک پرند تهران می توان به دسترسی آسان به سایر نقاط شهری از طریق وسایل نقلیه عمومی اشاره نمود متروی پرند از ایستگاه های پایانی خط 1 ( قرمز رنگ ) متروی پایتخت می باشد بنابراین از ایستگاه شاهد ( باقر شهر ) , 4 ایستگاه این این محله فاصله است از این محله برای ایستگاه مترو شاهد نیز تاکسی و ون موجود است .

امکانات پرند

پرند این شهر تازه تأسیس شده از امکانات رفاهی متنوعی برخوردار است که از مهم ترین آنها می توان به دانشگاه آزاد اسلامی , دانشگاه پیام نور , مجتمع تفریحی , ورزشی و گردشگری سرزمین ایرانیان , بنای باشکوه تاریخی قلعه سنگی و…. اشاره نمود .

مشکلات محله پرند

مهم ترین ویژگی های بارز شهر پرند  تهران امکانات رفاهی خوب و آب و هوای تمیز و مطلوبش می باشد اما با این حال مشکلاتی را نیز دارا می باشد که شامل , خلوت بودن آن به خصوص برای کسانی که در شهر های شلوغ زندگی کرده اند , بادخیز بودن آن , آسانسور نداشتن برخی آپارتمان ها با اینکه سند دار هستند از جمله این معایب می باشد .

بهترین منطقه پرند کجاست ؟

در صورت اشاره به بهترین منطقه پرند برای سکونت و سرمایه گذاری می توان به فاز صفر سهر پرند به دلیل تراکم ساختمانی پایین و تفکیک قطعات بزرگ زمین , فاز یک که علاوه بر ویژگی های فاز صفر دارای خانه های لوکس و جمعیت بیشتری دارد و دارای امکاناتی چون , مسجد , کلانتری , مدرسه , آتشنشانی و… می باشد , همچنین فاز دوم آن دارای بوستان های متعدد , مراکز اداری و تجاری , بانک های دولتی و خصوص و….می باشد از دیگر بهترین مناطق این شهر می توان به فاز سوم اشاره نمود که دارای جمعیت بالایی است اما از نظر امکانات ساخت و ساز از فاز یک و دوم ضعیف تر است .

تعمیرکار و نصاب پمپ آب پرند

روبی پمپ خدمات نصب و تعمیر پمپ آب در پرند را با بهترین قیمت ارائه میکند . کلیه خدمات مربوط به آبرسانی ساختمان را میتوانید با بهترین قیمت از ما بخواهید .

  • تعمیر پمپ آب در پرند
  • نصب پمپ آب در پرند
  • فروش ، تعمیر و نصب منبع انبساط در پرند
  • لوله کشی سرد و گرم در پرند

نمونه خدمات تعمیر و نصاب پمپ آب

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

پروژه های مرتبط