خدمات سیار

تعمیرکار پمپ آب در خزانه

تعمیرکار پمپ آب در خزانه

تعمیرکار پمپ آب در خزانه

اگر دنبال تعمیرکار یا نصاب پمپ آب در خزانه میگردید بدانید روبی پمپ از بهترین ارائه کنندگان خدمات تاسیسات ساختمان به صورت  سیار در جنوب تهران میباشد . محله خزانه در منطقه 16 تهران و در قسمت جنوب شرقی تهران می باشد این محله از منطقه های رو به پایین شهر می باشد و و افراد ساکن در آن مردمی زحمت کش هستند در گذشته نام آن فرح آباد بوده ولی بعدها نام فامیلی کسانی که این زمین ها را خریداری کرده بودند مهدی و عباس خزانه تغییر نام به خزانه پیدا کرد از لحاظ بافت نیز دارای بافت فرسوده می باشد قیمت ملک در این محله پایین و مناسب میباشد اما یکی از ویژگیهای آن دسترسی آسان به وسایل نقلیه می باشد . همراه ما باشید با ارزانترین تعمیرکار پمپ آب در خزانه

  • تاریخچه خزانه
  • ایستگاه متروی خزانه
  • موقعیت خزانه بر روی نقشه
  • قیمت آپارتمان در محله خزانه چگونه است ؟
  • مرمت فلکه اول و فلکه دوم خزانه
  • اولین لوله کشی آب در تهران
نصاب پمپ آب در جنوب تهران  رزرو کن

تاریخچه خزانه

در مورد تاریخچه خزانه باید گفت که نام قبلی آن فرح آباد بوده و در سال 1333 کارخانه روغن نباتی قو در آنجا ساخته شد و سپس چیت سازی تهران و کوره پزخانه در این محل به وجود آمدو این شروعی بود برای جذب کارگر و زندگی کارگری و پس از شروع ساخت و ساز به نام فامیلی یکی از مالکان یعنی خزانه تغییر نام پیدا کرد از ان زمان تا کنون تغییر چشمگیری این محله نداشته است . اکنو خزانه از منطقه های رو به رشد است و دیری نیست که به یکی از باکلاس ترین مناطق تهران تبدیل شود . از این رو روبی پمپ با ارائه خدمات سرویس تاسیسات ساختمان در موارد زیر همراه شما خواهد بود . ارزانترین نصاب پمپ آب در خزانه با روبی پمپ

  • نصب پمپ آب خانگی در خزانه
  • تعمیر پمپ آب خانگی در خزانه
  • تعویض  و نصب مخزن ذخیره در خزانه
  • تعویض مخزن تحت فشار در خزانه
  • نصب پمپ آب موتورخانه در ساختمان های طبقاتی خزانه
  • نصاب شوفاژ در خزانه
  • تعمیرکار شوفاژ و سایر مبدل ها حرارتی در خزانه

ایستگاه متروی خزانه

محله خزانه دارای چندین ایستگاه مترو میباشد از جمله , ایستگاه متروی پایانه جنوب , ایستگاه متروی شوش , ایستگاه متروی علی آباد , ایستگاه متروی شهید بخارایی که در فلکه دوم خزانه واقع شده است و ایستگاه متروی جوادیه در محله خزانه می باشند .

موقعیت خزانه بر روی نقشه تهران

محله خزانه از قسمت شمال به محله باغ آذری محدود می شود , و از سمت جنوب نیز به محله علی اباد متصل شده و از سمت شرق نیز به شهرک بعثت منتهی شده و از قسمت غرب به علی آباد شمالی و نازی آباد محدود می شود .

قیمت آپارتمان در محله خزانه چگونه است ؟

خب طبیعتا قیمت ملک در محدوده شرق و شمال تهران بالاتر از جنوب می باشد محله خزانه در جنوب تهران می باشد ویکی دیگر ازدلایل قیمت مناسب این محل این است که از لحاظ ساخت و ساز پیشرفت آنچنانی نداشته است و از لحاظ امکانات نیز در سطح رو به پایین  قرار دارد.

مرمت فلکه اول و فلکه دوم خزانه

به عنوان توصعه محله ای در منطقه 16 تهران بازسازی فلکه اول و دوم خزانه , فضای اطراف زیر گذر شهید ضربعلی زاده و ساخت زمین چمن مصنوعی و پاتوق توصعه جوادیه انجام شداین پروژه ها در مناطقی اجرا می شوند که دارای بافت فرسوده می باشند به گفته مدیر عامل سازمان نوسازی تهران باز سازی فضا ها در همه مناطق 16 اجرا می شود .

اولین لوله کشی آب در تهران

در سال 1324 عده ای از تجار تهرانی شرکتی تاسیس کردند به نام سهامی آب تهران و حاضر به لوله کشی آب تهران شدند اما در این کار کمی تعلل کردند واین شرکت نیز منصرف شد یک سال بعد از طرف دولت احمد قوام مناقصه ای برگذار شد و هفت کشور خارجی در آن حضور پیدا کرد و برنده این مناقصه شرکت سر الکساندر کیپ بود در تاریخ 30 تیر 1326 طرح لوله کشی برای 900 نفر انجام شد و دو خط لوله فولادی برای انتقال آب از آبگیر بیلغان که مقصد آن تصفیه خانه تهران بود انجام گرفت در سال 1334 از خط لوله فولادی و تصفیه خانه تهران(جلالیه ) آغاز شد .

جهت رزرو نصاب رادیاتور کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *